duminică, 5 februarie 2012

Liebster Blog - premiu de la Ana

Ana mi-a facut o mare bucurie si m-a premiat. Si mi-a facut si un cadou de care ea nu stie : mi-a redeschis pofta de a scrie pe blog :)

"Liebster Blog este o idee foarte frumoasa de a face cunoscute bloguri cu mai putin de 200 de urmaritori si de a aduce un zambet pe buze celor care se ocupa de acele bloguri, aratandu-le ca munca lor este apreciata. 
Pentru a accepta acest premiu tare frumos care mi-a bucurat sufletul si inseninat ziua trebuie sa:
1. Scriu despre premiu pe blog
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac:).
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anut despre premiu"

Iar gandurile mele de prietenie merg spre:

3 comentarii:

  1. Multumesc mult, Andreutza! E o bucurie, sa vad ca te-ai gandit sa premiezi Blog-ul meu. Eu nu am un merit al acestui premiu..., ci dau slava lui Dumnezeu si Ii multumesc ca mi-a insuflat Dorul..., prin aflarea Bucuriei Lui, in lucrare si ascultare de Maica. Sa fim recunoscatori, pentru tot ce ne-a fost randuit, care cu siguranta, nu-i putin lucru.
    Multumesc pentru frumusetea ta si darurile pe care Doamne le-a pus in tine si pentru ca, numele Blog-ului la care ostenesti, ma face sa am in minte, mereu... cuvintele Mantuitorului: "Lasati copiii sa vina la mine!"
    Te imbratisez, cu drag si dor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarut mana,mult de tot,Andreea draga!
    L-am primit si eu si ma bucur ca sunt inconjurata de atata dragoste crestina.Dumnezeu sa aiba grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,
    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache.Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei.Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BAckground