vineri, 21 octombrie 2011

Prima mea icoana pe sticla

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog. Dar nu am stat degeaba in timpul asta, ci am invatat o tehnica noua : pictarea icoanelor pe sticla. E ceva mai usor decat cu cele pe lemn si mult mai rapid.

Pentru primul meu model am ales o icoana cu Sfantul Ilie suindu-se la cer:



Nu am renuntat totusi la vechile pasiuni, asa ca inainte de vara am facut si o icoana pe lemn cu Sfanta Teodora. M-a impresionat mult viata ei, citita in cartea "12 printese si imparatese adevarate"


5 comentarii:

  1. Felicitări, Andreea!
    Îmi place mult icoana, să te hărniceşti şi să ne mai arăţi!
    Cu ce ai pictat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Marianaa! ce bucurie ! cu tempera diluata cu aracet am pictat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, felicitari si de la mine! Sunt foarte frumoase! Dumnezeu sa-ti ajute in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreutza, esti minunata! Slava Domnului, pentru darul Sau, pe care l-a asezat in sufletelul tau! Stii, eu sunt fascinata de cei care picteaza... tare mult mi-as dori sa am curaj, macar sa desenez fara crispare. Dar, pana la a mi se implini dorinta de a picta, e cale lunga...
    Te mai astept sa ne faci bucurii din astea. Te imbratisez, cu drag mare si dor si poate o randui Doamne sa ne "intalnim", ca eu inca mai sper.

    RăspundețiȘtergere
  5. Rodicuta, multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase ! Sper si eu sa ne intalnim ,ca mi-am pus in cap sa iti arat ca si tu poti picta, macar o icoana pe sticla :D Te puuup !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ajutor pentru Siluan

BAckground