vineri, 14 mai 2010

Surpriza ! Primul meu premiu

Ramona, de pe Praf de stele a fost atat de draguta incat mi-a oferit primul meu premiu de blogger :) Sunt foarte fericita  si ii multumesc mult de tot !


Voi da premiul mai departe :
Bucatareselor vesele
Irinei de la Dulce Casa
Dianei - Biserica din casa
Andreea - Candela aprinsa
Mariana - La portile cerului

Sunt bloguri foarte dragute pe care le citesc in fiecare dimineata cu mare placere langa o cafeluta sau un ceai, la primele ore.

De asemenea premiul meu vine cu o leapsa , 10 lucruri care imi plac : diminetile, excursiile, lectura, pictatul, icoanele, plimbarile, natura, florile, prietenii, board games :)

6 comentarii:

  1. Andreea îţi mulţumesc frumos pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Andreea,
    iţi multumesc ca te-ai gândit la mine...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea iti multumesc foarte mult pentru gandul cel bun

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere Andreea!Imi face placere sa vad ca te bucuri de premiu!Mult succes!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BAckground